Privacy & Cookie Policy

Algemene voorwaarden
Algemene verkoop en leveringsvoorwaarden Koffiehenk

Artikel 1. Algemeen
Deze algemene voorwaarden verstaan onder:
Koffiehenk.nl: Koffie Henk gevestigd te Denekamp en geregistreerd in het handelsregister onder KvK nummer 56360010.
Afnemer: de natuurlijke of rechtspersoon die een overeenkomst op afstand aangaat met koffiehenk.nl. De natuurlijke of rechtspersoon wordt in de administratie aangemerkt als particulier wanneer deze geen btw-nummer heeft. De natuurlijke of rechtspersoon wordt in de administratie aangemerkt als bedrijf wanneer deze wel een btw-nummer heeft.
Overeenkomst: een koopovereenkomst op afstand welke tot stand komt via elektronische weg tussen koffiehenk.nl en de afnemer.
Verbruiksbelasting: een belasting in de zin van de wet zoals, maar niet beperkt tot, accijns en koffiebelasting.

Artikel 2. Identiteit van de ondernemer
Adres: Venweg 11, 7591NR Denekamp
Telefoonnummer: +31 614118565
Email: info@koffiehenk.nl
KvK: 56360010
BTW: NL001409338B42
ABN AMRO: NL14 ABNA 0538021284

Artikel 3. Toepasselijkheid
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van koffiehenk.nl en op elke tot stand gekomen overeenkomst tussen koffiehenk.nl en de afnemer. Alle andere (inkoop)voorwaarden opgesteld door de afnemer worden door koffiehenk.nl niet geaccepteerd.
2. Het accepteren van een aanbod of sluiting van een overeenkomst is enkel mogelijk na de acceptatie van deze algemene voorwaarden.


Artikel 4. Offertes en overeenkomsten
1. Het aanbod wordt vastgelegd in een offerte. Alle offertes van koffiehenk.nl zijn vrijblijvend en gebaseerd op de op dat moment geldende prijzen.
2. Het aanbod bevat een zo volledig mogelijke omschrijving te geven van de producten. In geval van gebruikmaking van o.a. afbeeldingen streeft koffiehenk.nl naar het gebruik van waarheidsgetrouwe weergave. Eventuele vergissingen of fouten in het aanbod en/of inhoud van de website binden koffiehenk.nl niet.
3. Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat de afnemer het aanbod aanvaardt en het voldoet aan de daarbij gestelde voorwaarden.
4. Indien de afnemer het aanbod via de elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt koffiehenk.nl langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van de aanvaarding niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
5. Koffiehenk.nl is gerechtigd de overeenkomst te ontbinden indien er goede gronden heeft om aan te nemen dat de afnemer niet aan zijn verplichting zal voldoen. Indien er sprake is van weigering van een bestelling, wordt dit door koffiehenk.nl binnen 2 weken aan de afnemer onderbouwd kenbaar gemaakt.

Artikel 5. Prijzen
1. De vermelde prijzen zijn in euro’s inclusief belastingen en exclusief administratie, handelings-en verzendkosten, tenzij anders overeengekomen.
2. Alle vermelde prijzen zijn onder voorbehoud van kennelijke typefouten.
3. Koffiehenk.nl behoud zicht het recht om ten aller tijde prijzen te wijzigen indien noodzakelijk. De afnemer heeft het recht en is bevoegd om de overeenkomst op te zeggen tot en met de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

Artikel 6. Belastingen
1. Op de producten van het aanbod zijn belastingen van toepassing, die afhankelijk van het land van bestemming naast omzetbelasting ook Verbruiksbelasting omvat.
2. Het toepasselijk btw-tarief is gebaseerd op de btw-wetgeving in Nederland.
3. De Verbruiksbelasting is gebaseerd op de verbruiksbelasting-wetgeving in Duitsland. Indien de afnemer een particulier is, brengt Koffiehenk.nl de Verbruiksbelasting in rekening bij de afnemer. Indien de afnemer een bedrijf is, dient de afnemer zelf de Verbruiksbelasting af te dragen in Duitsland.

Artikel 7. Betalingen
1. Betaling kan alleen geschieden middels de vermelde betaling methoden, tenzij anders overeengekomen.
2. De afnemer heeft de plicht om eventuele onjuistheden in de verstrekte dan wel vermelde betaalgegevens onverwijld aan koffiehenk.nl te melden.
3. In geval van wanbetaling van de afnemer heeft koffiehenk.nl, behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de redelijk gemaakte kosten in rekening te brengen.
4. Koffiehenk.nl blijft eigenaar van de door de afnemer bestelde producten en door koffiehenk.nl geleverde goederen totdat volledige betaling door de afnemer heeft plaatsgevonden.

Artikel 8. Levering
1. Koffiehenk.nl maakt voor verzending van de bestelde goederen gebruik van een derde partij, zijnde een expediteur. Hiervoor wordt door Koffiehenk.nl een vergoeding aan de afnemer gefactureerd, welke tijdens het orderproces aan de afnemer kenbaar is gemaakt.
2. Op de levering zijn de vervoersvoorwaarden van de expediteur van toepassing. Deze vervoersvoorwaarden zijn na te lezen via de volgende link : Algemene Voorwaarden DPD. 3. Kofiehenk.nl streeft naar het aanbieden van de bestelde goederen aan de expediteur binnen 3 werkdagen. Mocht aanlevering van de bestelde goederen aan de expediteur voor verzending niet mogelijk zijn binnen deze 3 werkdagen, ontvangt u hiervan bericht.
4. Wanneer blijkt dat levering van bestelde goederen langer dan 21 dagen zal gaan duren, heeft de afnemer recht op ontbinding van de overeenkomst en restitutie van eventueel reeds betaalde bedragen voor bestelde goederen.
5. Tenzij anders overeengekomen, zal levering plaatsvinden naar het door de afnemer opgegeven afleveringsadres.


Artikel 9. Retourneren
1. Het aanbod zal tevens een zichttermijn van ten minste veertien werkdagen inhouden, ingaande de dag na ontvangst door of namens de afnemer.
2. Tijdens de zichttermijn heeft de afnemer een herroepingsrecht, waarbij hij de mogelijkheid heeft om zonder enige verplichting zijnerzijds, anders dan tegen vergoeding van de rechtstreekse kosten van terugzending, de ontvangen goederen te retourneren.
3. Producten kunnen uitsluitend worden geretourneerd mits ongeopend en in ongeschonden staat, en mits Koffiehenk.nl hiervan op de hoogte is gesteld. Producten die u niet in goede staat bereiken, dienen alleen na contact met Koffiehenk.nl te worden geretourneerd.
4. Tijdens de zichttermijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte instructies.
5. De verzendkosten van retourneringen zijn voor rekening van de afnemer.

Artikel 10. Aansprakelijkheid
1. Koffiehenk.nl is niet aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg van (onjuist) gebruik van aangekochte producten.

Artikel 11. Overmacht
1. In geval van overmacht is de verkoper niet gehouden tot vergoeding van de daardoor bij de koper ontstane schade, behoudens en voor zover verkoper als gevolg van de overmacht situatie een voordeel heeft gehad dat hij bij correcte nakoming niet zou hebben gehad.
2. Indien de contractpartij reeds enige betaling heeft verricht, zal Koffiehenk.nl het betaalde bedrag binnen 30 dagen na kennisgeving terugbetalen.
3. Onder overmacht wordt verstaan iedere tekortkoming die niet aan Koffiehenk.nl kan worden toegerekend, omdat zij niet te wijten is aan haar schuld en noch krachtens de wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt.

 

PRIVACYBELEID / AVG


Zodra u onze website www.koffiehenk.nl / www.kaffeehenk.de / www.coffeehenk.com bezoekt of contact met ons opneemt, ontvangen wij
informatie over jou. In deze privacyverklaring leggen we uit wat we met die gegevens doen. Wij behandelen altijd uw
informatie zorgvuldig en bewaar deze veilig. Als u vragen heeft of wilt weten welke gegevens wij van u hebben,
Contacteer ons alsjeblieft. Indien nodig kunnen wij deze privacyverklaring aanpassen. Wij raden u aan deze privacyverklaring regelmatig te bekijken
verklaring zodat u van deze wijzigingen op de hoogte bent. Deze privacyverklaring is voor het laatst gewijzigd op 01 maart 2023.


Inhoud
Wanneer pas je deze privacyverklaring toe?
Wie gebruikt uw gegevens?
Wiens gegevens gebruiken we?
Hoe komen wij aan uw gegevens?
Welke gegevens van u gebruiken wij?
Waarvoor gebruiken wij uw gegevens?
Hoe lang bewaren we uw gegevens?
Met wie delen wij uw gegevens?
Waar slaan wij uw gegevens op?
Hoe veilig zijn uw gegevens bij ons?
Wat zijn uw rechten?
Welke regels zijn van toepassing op deze privacyverklaring?
Welke cookies gebruiken wij?
Wat doen wij met gegevens van minderjarigen?
Heeft u een vraag over dit privacybeleid?


1. Wanneer pas je deze privacyverklaring toe?
Deze privacyverklaring is van toepassing op alle persoonsgegevens die wij verwerken en op alle aan ons gerelateerde domeinen. Dit betreft de
persoonsgegevens van iedereen die ooit contact met ons heeft gehad of onze website heeft bezocht, zoals bezoekers, klanten en bedrijven
contacten. Persoonsgegevens zijn alle gegevens die herleidbaar zijn tot u als individu, zoals uw naam, telefoonnummer, IP
adres, klantnummer of surfgedrag. Wilt u meer weten over persoonsgegevens, bezoek dan de website van de
Autoriteit Persoonsgegevens.


2. Wie gebruikt uw gegevens?
Koffiehenk is verantwoordelijk voor de website www.koffiehenk.nl / www.kaffeehenk.de / www.coffeehenk.com en daarmee de
verantwoordelijke organisatie voor het gebruik van uw persoonsgegevens zoals beschreven in deze privacyverklaring. De volledige gegevens zijn:
koffiehenk
Venweg 11
7591 NR Denekamp
56360010


3. Wiens gegevens gebruiken wij?
Wij verwerken de persoonsgegevens van iedereen die contact met ons heeft gehad of onze website heeft bezocht. Deze omvatten bezoekers, privé
klanten, zakelijke klanten en contactpersonen van onze partners.


4. Hoe komen wij aan uw gegevens?
Wij ontvangen de gegevens rechtstreeks van u zodra u:
bezoek onze website
account aanmaken
account aanmaken
gegevens invullen op onze website
contact met ons op via mail, telefoon of op een andere manier


5. Welke gegevens van u gebruiken wij?
Wij gebruiken de volgende gegevens:
naam
geslacht
adres of vestigingsadres
bezorgadres
e-mailadres
telefoon nummer
Betalingsdetails


6. Waarvoor gebruiken wij uw gegevens?
Wij gebruiken uw persoonsgegevens alleen voor het doel waarvoor wij deze mogen gebruiken:
we hebben uw toestemming gekregen om uw persoonsgegevens te gebruiken
wij gebruiken uw gegevens omdat wij u als klant zo goed mogelijk van dienst willen zijn en wij niet zonder informatie kunnen
wij gebruiken uw gegevens om aan de wet te voldoen, zoals het bijhouden van gegevens voor de Belastingdienst


7. Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
Wij bewaren uw persoonsgegevens zo lang als wij hiertoe wettelijk verplicht zijn en zo lang als nodig is voor het doeleinde
waarvoor we uw gegevens gebruiken. Zo bewaren wij uw gegevens bijvoorbeeld zolang u klant bij ons bent volgens de wettelijke voorschriften
bewaartermijn van zeven jaar. Daarna bewaren we je gegevens alleen voor statistische doeleinden en om eventuele klachten of klachten af te handelen
juridische zaken. Als u meer wilt weten over hoe lang wij bepaalde gegevens over u bewaren, neem dan contact met ons op.


8. Met wie delen wij uw gegevens?
Wij verwerken uw persoonsgegevens alleen zelf. Wij delen uw persoonsgegevens niet met anderen.


9. Waar slaan wij uw gegevens op?
Wij verwerken uw gegevens binnen de Europese Economische Ruimte. Dit betekent dat wij uw gegevens ook binnen de EER bewaren. als jij
heeft u hier vragen over, neem dan gerust contact met ons op.


10. Hoe veilig zijn uw gegevens bij ons?
We hebben veel gedaan om uw gegevens zo goed mogelijk te beveiligen, zowel organisatorisch als technisch. We hebben onze beveiligd
systemen en diverse communicatiemiddelen om ervoor te zorgen dat uw gegevens niet in handen van anderen komen. Uw gegevens zijn
dus veilig bij ons. Ook zorgen we ervoor dat uw gegevens alleen worden gebruikt door mensen die daarvoor toestemming van ons hebben gekregen. als jij
Heeft u vragen over de specifieke manier van beveiligen, neem dan contact met ons op.


11. Wat zijn uw rechten?
Omdat wij uw persoonsgegevens gebruiken, heeft u verschillende rechten. Hieronder hebben wij deze rechten voor u op een rijtje gezet.

Recht op informatie
Wij moeten u op een begrijpelijke en duidelijke manier uitleggen wat wij met uw gegevens doen en waarover u zeggenschap heeft
Het. Daarom leggen we in deze privacyverklaring uitgebreid uit welke gegevens we van je verzamelen en hoe we met je gegevens omgaan.

Recht op toegang
U mag ons altijd vragen om inzage in de gegevens die wij van u hebben.

Recht op correctie
U kunt ons verzoeken uw gegevens te corrigeren als deze onjuist of onvolledig zijn.

Recht van bezwaar
U kunt bezwaar maken tegen de verwerking van uw gegevens als u het niet eens bent met de manier waarop wij met uw persoonsgegevens omgaan. Deze rechts
is van toepassing op de gegevens die wij gebruiken voor direct marketing. U kunt bij ons aangeven dat u geen e-mails meer van ons wilt ontvangen.
Dit geldt ook voor gepersonaliseerde aanbevelingen op onze website.

Recht op dataportabiliteit
Bent u klant bij ons of heeft u toestemming gegeven voor het gebruik van uw gegevens, dan kunt u ons vragen om u de digitale
gegevens die we over u hebben. Zo kun je die gegevens desgewenst overdragen aan een andere organisatie.

Recht op beperking
U kunt vragen om het gebruik van uw gegevens te beperken. Dit betekent dat we in bepaalde gevallen uw gegevens alleen mogen opslaan, maar niet gebruiken.

Recht om vergeten te worden
U kunt ons vragen om alle gegevens die wij van u hebben te verwijderen. Wij zullen dan alle tot u herleidbare gegevens verwijderen. In bepaalde
gevallen kunnen of mogen wij uw gegevens nog niet verwijderen. Zo moeten we sommige gegevens 7 jaar bewaren voor de Belastingdienst.

Recht om een klacht in te dienen
U kunt een klacht indienen over de manier waarop wij met uw gegevens omgaan. Heeft u een klacht, dan staan wij u graag te woord
lossen het voor je op. Neem hiervoor contact met ons op. U kunt uw klacht ook indienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens
Autoriteit. Natuurlijk hopen we dat het niet zover komt, maar als het nodig is kun je ook naar de rechter stappen. In dat geval is de
rechtbank in de vestigingsplaats van Koffiehenk is degene die uw klacht behandelt.

Hoe dien ik een verzoek of klacht in?
U kunt uw verzoek of klacht bij ons indienen door een mail te sturen naar info@koffiehenk.nl. Wij verwerken elk verzoek of
klacht binnen 30 dagen. Als u meerdere aanvragen of klachten indient of als u een complexe aanvraag indient of
klacht kan dit meer tijd in beslag nemen. In dat geval nemen wij uiterlijk binnen 60 dagen contact met u op. Het kan zijn dat we u dat vragen
identificeer jezelf. In dat geval zullen we u vragen bepaalde gegevens te verstrekken om er zeker van te zijn dat u de juiste persoon bent
persoonsgegevens zijn.

12. Welke regels zijn van toepassing op deze privacyverklaring?
Onze privacyverklaring moet aan een aantal voorwaarden voldoen. Deze voorwaarden zijn met name terug te vinden in de Algemene Gegevens
Bescherming verordening. Daarnaast zijn de algemene regels die gelden volgens de Nederlandse wet van toepassing op onze privacyverklaring.

13. Welke cookies gebruiken wij?
U kunt zelf aangeven welke gegevens wij van u mogen gebruiken. Als je ons toestemming hebt gegeven om je profiel te personaliseren
op jouw surf- en zoekgedrag kunnen wij onze website speciaal voor jou inrichten zodat het gebruik ervan makkelijker en leuker wordt
persoonlijk. Dit doen wij door middel van cookies. Een cookie is een klein tekstbestand dat op uw hardware wordt geplaatst als u onze website bezoekt.
We gebruiken de volgende soorten cookies op onze website:
functionele cookies: zoals sessie- en login-cookies om sessie- en login-informatie te verzamelen
geanonimiseerde analytische cookies: om informatie te verkrijgen over de bezoeken aan onze website, zoals bezoekersaantallen,
populaire pagina's en onderwerpen
niet-geanonimiseerde analytische cookies: om informatie te verkrijgen over de bezoeken aan onze website, zoals het aantal
bezoekers, populaire pagina's en onderwerpen
tracking cookies: zoals advertentiecookies die bedoeld zijn om relevante advertenties te tonen
Meer specifiek gebruiken wij de volgende cookies op onze website:
geanonimiseerde Google Analytics (analytische cookie)
Google Analytics (analytische cookie)
Adobe (analytische cookie)
Facebook (trackingcookie)
Google Adwords (trackingcookie)

14. Wat doen wij met gegevens van minderjarigen?
We richten ons niet op minderjarigen met onze website of als organisatie. Dit betekent dat als u jonger bent dan 18 jaar, u deze nodig heeft
toestemming van een ouder of voogd om onze website te gebruiken. Als u minderjarig bent wanneer u onze website of webshop bezoekt, kunnen wij
ervan uit dat u deze toestemming voor uw bezoek heeft gekregen.

15. Heb je een vraag over dit privacybeleid?
Als je een vraag hebt over ons privacybeleid, neem dan gerust contact met ons op via info@koffiehenk.nl. We helpen u graag verder.

Cookies