Neem contact met ons op

 

Welkom bij Koffiehenk.nl

 

Bij vragen helpen wij u natuurlijk graag!

Om het wat makkelijker te maken hebben wij alvast wat veelgestelde vragen voor u opgesteld, wellicht dat u hier uw antwoord op uw vraag al kunt vinden:

 

Heeft u uw antwoord niet kunnen vinden?

Wij van Koffiehenk.nl zijn maandag t/m vrijdag aanwezig van 7.00 tot 16.00 uur.

Mail ons via: info@koffiehenk.nl

Of bel ons via: 0031541725115

Of vul het onderstaande contactformulier in:

Vaak krijgt u dezelfde dag nog antwoord van ons! 

Veelgestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar het pakket naar toe verstuurd wordt. We versturen koffie naar veel landen in Europa. Hieronder de verzendkosten van de landen waar we de meeste pakketten naar toe sturen.  Afgelegen gebieden, bijvoorbeeld eilanden, vallen buiten het standaard tarief, dit wordt automatisch berekend in de winkelwagen. Nederland: €3,95* (incl. btw) België: €4,81* (incl. btw) Duitsland: €4,86* (incl. btw) Bulgarije: €12,95* (incl. btw) Denemarken: €9,12* (incl. btw) Estland: €11,95* (incl. btw) Finland: 15,64* (incl. btw) Frankrijk: €8,02* (incl. btw) Griekenland: €15,55* (incl. btw) Hongarije: €12,76* (incl. btw) Ierland: €10,36* (incl. btw) Italië: €11,14* (incl. btw) Kroatië: €15,50* (incl. btw) Letland: €13,31* (incl. btw) Litouwen: €11,99* (incl. btw) Luxemburg: 5,66* (incl. btw) Oostenrijk: €6,60* (incl. btw) Polen: €9,88* (incl. btw) Portugal: €9,68* (incl. btw) Roemenië: € 14,95* (incl. btw) Slovenië: € 12,05* (incl. btw) Slowakije: € 12,10* (incl. btw) Spanje: € 10,04* (incl. btw) Tsjechië: € 9,44* (incl. btw) Zweden: € 12,28* (incl. btw) *Deze prijs is van toepassing op laagtarief producten. Wij verzenden in de gehele EU, met uitzondering van het Verenigd Koninkrijk (Brexit) Afgelegen gebieden, bijvoorbeeld eilanden, vallen buiten het standaard tarief, dit wordt automatisch berekend in de winkelwagen.
Waarom geen gratis verzending?
Verzendkosten zijn nu eenmaal niet gratis. Veel bedrijven rekenen de verzendkosten in de prijs van het product. Wij vinden het transparant om direct een scherpe prijs aan te bieden en de verzendkosten te rekenen. Hoe meer u besteld hoe goedkoper het dan per product wordt.
Minimum orderbedrag
Om duurzaamheids en economische redenen hanteren we een minimum orderbedrag van € 25,00.
Bestelling plaatsen
U kunt eenvoudig uw producten toevoegen in de winkelwagen. Na het toevoegen kunt u de winkelwagen bekijken, eventueel kortingscodes toepassen (zeer zeldzaam dat we met kortingscodes werken), en hierna uw bestelling plaatsen en betalen. Mocht u hierbij hulp nodig bij hebben dan kunt u hierover een mail sturen.
Zending volgen met track & trace
Na verzending ontvangt u automatisch op het bestelde mailadres een track & trace code. We versturen onze pakketten met DPD.
Bezorging & levertijd
We doen ons uiterste best om orders zo snel mogelijk te versturen. Wanneer u direct betaald met IDeal, Paypal of Bancontact wordt dit snel verwerkt in het systeem en kan uw order verzonden worden. Betalingen die u zelf over boekt zullen later verwerkt worden, hierdoor kan dit vertraging oplopen. Normaliter worden orders die voor 07.00 uur geplaatst worden diezelfde werkdag verwerkt & verzonden*. De levering is afhankelijk van onze partner DPD en zal in Nederland normaliter de volgende dag zijn. Helaas hebben we hier geen invloed op en vinden er soms vertragingen plaats. * We doen ons uiterste best om dit elke werkdag te realiseren. Helaas kan het voorkomen dat door omstandigheden dit niet gerealiseerd kan worden. Wilt u hier zeker van zijn, neemt u dan contact op, voordat u bestelt. Mocht uw product niet op voorraad zijn dan krijgt u een melding in de winkelwagen en kan dit vertraging veroorzaken in de levertijd.
Foutieve levering of problemen bij uw bestelling?
Hoewel dit niet vaak voorkomt, kunnen we natuurlijk fouten maken bij het versturen van uw bestelling. Heeft u een foutieve bestelling ontvangen, of is er iets mis gegaan met de levering? Laat dit ons weten via info@koffiehenk.nl, we zullen een passende oplossing bieden.
Duurzaam versturen / hoe versturen we het pakket?
We hergebruiken onze dozen veelvoudig, koffiebonen die uit een doos komen worden bijvoorbeeld weer hergebruikt om pakketten te versturen. Sommige koffie (potten oploskoffie) wordt in plastic verpakt, dit plastic is vaak afkomstig van leveringen van leveranciers en zullen hier geen nieuw plastic voor kopen. We proberen om duurzaam en zo ecologisch mogelijk te werken.
Retourneren
Is uw koffie niet naar wens? Of heeft u per ongeluk het verkeerde besteld? U kunt dit natuurlijk retourneren. We nemen alleen ongeopende verpakkingen retour.  Stuur hiervoor een mail naar info@koffiehenk.nl met uw ordernummer en de producten die u retour stuurt. Verzendkosten voor retourneren zijn voor de kopende partij.  U kunt het retour sturen naar: Koffiehenk.nl Venweg 11 7591 NR Denekamp Graag met vermelding van ordernummer & naam. 
Wilt u de houdbaarheidsdatum van een product weten?
Neem contact met ons op als u de precieze datum weten wilt
Kunt u bij ons ook op rekening kopen?
Alleen zakelijk is dit mogelijk met Billink. Hiervoor heeft u een KVK nummer nodig en wordt de bedrijfsnaam en het adres gecontroleerd ten opzichte van de KVK inschrijving. Het afleveren op een ander adres dan de KVK inschrijving is dus niet mogelijk. Privé is het niet mogelijk om te betalen op factuur en dient het bedrag vooraf betaald te worden.
Neem contact met ons op
Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.