Klantenservice / FAQ

↪ Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waar het pakket naar toe verstuurd wordt. We versturen koffie naar veel landen in Europa. Hieronder een kleine opsomming waar we de meeste pakketten naar toe sturen. 

Nederland € 3,95* (incl. btw)
België € 4,81* (incl. btw)
Duitsland € 4,86* (incl. btw)
Oostenrijk € 6,04* (incl. btw)
Letland € 11,55* (incl. btw)
Tsjechië € 9,03* (incl. btw)
Denemarken € 9,12* (incl. btw)
Litouwen € 11,55* (incl. btw)
Polen € 8,43* (incl btw)
Slowakije € 12,10* (incl. btw)
Slovenië € 11,55* (incl. btw)
Andere landen worden automatisch berekend in de winkelwagen.
* Afgelegen gebieden, bijvoorbeeld eilanden, vallen buiten het standaard tarief, dit wordt automatisch berekend in de winkelwagen.

↪ Waarom leveren we niet gratis?

Verzendkosten zijn nu eenmaal niet gratis. Veel bedrijven rekenen de verzendkosten in de prijs van het product. Wij vinden het transparant om direct een scherpe prijs aan te bieden en de verzendkosten te rekenen. Hoe meer u besteld hoe goedkoper het dan per product wordt. 

↪ Minimum orderbedrag

Om duurzaamheids en economische redenen hanteren we een minimum orderbedrag van € 25,00. 

↪ Bestelling plaatsen

U kunt eenvoudig uw producten toevoegen in de winkelwagen. Na het toevoegen kunt u de winkelwagen bekijken, eventueel kortingscodes toepassen (zeer zeldzaam dat we met kortingscodes werken), en hierna uw bestelling plaatsen en betalen. Mocht u hierbij hulp nodig bij hebben dan kunt u hierover een mail sturen. 

↪ Zending volgen met track & trace

Na verzending ontvangt u automatisch op het bestelde mailadres een track & trace code. We versturen onze pakketten met DPD. 

↪ Bezorging & levertijd

We doen ons uiterste best om orders zo snel mogelijk te versturen. Wanneer u direct betaald met IDeal, Paypal of Bancontact wordt dit snel verwerkt in het systeem en kan uw order verzonden worden. Betalingen die u zelf over boekt zullen later verwerkt worden, hierdoor kan dit vertraging oplopen. 

Normaliter worden orders die voor 13.00 uur geplaatst worden diezelfde werkdag verwerkt & verzonden*. De levering is afhankelijk van onze partner DPD en zal in Nederland normaliter de volgende dag zijn. Helaas hebben we hier geen invloed op en vinden er soms vertragingen plaats. 

* We doen ons uiterste best om dit elke werkdag te realiseren. Helaas kan het voorkomen dat door omstandigheden dit niet gerealiseerd kan worden. Wilt u hier zeker van zijn, neemt u dan contact op, voordat u besteld.

↪ Foutieve levering of problemen bij uw bestelling?

Hoewel dit niet vaak voorkomt, kunnen we natuurlijk fouten maken bij het versturen van uw bestelling. Heeft u een foutieve bestelling ontvangen, of is er iets mis gegaan met de levering? Laat dit ons weten via info@koffiehenk.nl, we zullen een passende oplossing bieden. 

↪ Duurzaam versturen / hoe versturen we het pakket?

We hergebruiken onze dozen veelvoudig, koffiebonen die uit een doos komen worden bijvoorbeeld weer hergebruikt om pakketten te versturen. Sommige koffie (potten oploskoffie) wordt in plastic verpakt, dit plastic is vaak afkomstig van leveringen van leveranciers en zullen hier geen nieuw plastic voor kopen. We proberen om duurzaam en zo ecologisch mogelijk te werken.

↪ Retourneren

Is uw koffie niet naar wens? Of heeft u per ongeluk het verkeerde besteld? U kunt dit natuurlijk retourneren. We nemen alleen ongeopende verpakkingen retour. 
Stuur hiervoor een mail naar info@koffiehenk.nl met uw ordernummer en de producten die u retour stuurt. Verzendkosten voor retourneren zijn voor de kopende partij.